Obiektywy Nikon do aparatów FX i aparatów małoobrazkowych Największe źródło wsparcia dla witryn bez reklam uzyskuje się, gdy użytkownik uzyskuje dowolne z tych linków do moich osobiście zatwierdzonych źródeł. niezależnie od kraju, w którym mieszkasz. Nikon nie pieczętuje swoich pudełek w żaden sposób, więc nigdy nie kupuj w sprzedaży detalicznej ani w żadnym innym źródle, którego nie ma na mojej liście osobiście zatwierdzonych, ponieważ nie masz możliwości dowiedzenia się, czy brakuje Ci akcesoriów, otrzymania uszkodzonej, uszkodzonej, zwróconej, przechowywanej wersji demonstracyjnej lub używanego aparatu . Kupuj tylko z zatwierdzonych źródeł, z których korzystam, aby uzyskać najlepsze ceny, usługi, zasady zwrotów i wybór. Dziękuję za pomoc w udzieleniu ci pomocy Kenowi. Zespół Nikon FX Dream Team (najlepiej Nikons) Propozycje obiektywów Nikon FX (obejmuje starsze obiektywy) Obiektywy Nikon Cheapskate FX (świetna wydajność, tanie) Ile wydać Niezależnie od tego, jakie soczewki kupisz dzisiaj, będzie Ci wystarczać na wiele nowych aparatów. Na przykład, kupiłem moje 17-35 mm z powrotem do wykorzystania w mojej kamerze F100 w kwietniu 2000 r., A nadal jest to najtrudniejszy i najszybszy zoom ultroside Nikons dzisiaj. W przeciwieństwie do korpusów aparatu, najlepsze z tych obiektywów doceniają wartość w czasie. Nikon 17-35mm kupiłem w 2000 sprzedanych używanych dzisiaj dokładnie za to, co zapłaciłem za to nowe. Nikon 80-200mm f2.8 AF-S Kupiłem nowy w 1999 sprzedanych dzisiaj używanych więcej niż zapłaciłem za to. Nikon 28 mm f1.4 sprzedaje używany dzisiaj za czterokrotność tego, za co zapłaciłem. Kupuj najlepiej, a zarobisz pieniądze, a wszystkie te obiektywy są nadal najnowocześniejszymi aparatami Nikon FX firmy Nikon. Uważaj na to, ile wydajesz na kamery, ale nigdy nie odmawiaj sobie soczewek, na które zasługujesz. Jeśli już posiadasz soczewki DX. Kamery FX automatycznie ulegają samozniszczeniu, aby korzystać z centralnej części czujników i wizjerów, ale szybko je zmęczysz i kupisz prawdziwe soczewki FX. Nie kupuj obiektywów DX do aparatów FX. Obiektywy DX korzystają tylko z centralnej części DX sensora FX i wizjera. To nie dlatego kupiłeś aparaty FX. Zobacz współczynnik uprawy, jeśli to nie ma sensu. Dla zdjęć rodziny i przyjaciół w dowolnym świetle bez lampy błyskowej, Nikon 50 mm f1.4 AF-S jest niepokonany. To co na moim D3 przez większość czasu, kiedy jestem daleko od mojego studia. Jeśli chcesz w pełni wykorzystać możliwości swojego aparatu FX, przy słabym świetle, ten obiektyw 450 f1,4 będzie emitował 2400 24-70 mm f2.8 VR, o którym myślałeś, że chcesz. 50mm f1.4 AF-D (około 350) 50 mm f1,4 AF-D robi to samo, co powyższa wersja AF-S. Jedyne różnice polegają na tym, że pierścień regulacji ostrości obraca się podczas AF, więc musisz trzymać palce w czystości i musisz przesunąć przełącznik na aparacie, aby przełączać między automatycznym i ręcznym ustawianiem ostrości. Ten obiektyw F-4 AF-D ma nieco mniej zniekształceń niż obiektyw AF-S, ale nie jest tak ostry przy f1,4. Obie są znakomicie ostre od F2,8. Jeśli kupujesz 3000 aparatów fotograficznych i chcesz mieć najtańszy możliwy obiektyw, również f1.8D o średnicy 50 mm jest również doskonałe. We wszystkich, oprócz najgłupszego światła, niewielu ludzi będzie miało powód, by nie kochać 50 mm f1.8D. która kosztuje mniej niż połowę. Około 120 mm f1.8D o średnicy 50 mm jest wśród najostrzejszych i najszybszych obiektywów skupiających Nikona, a także ich najtańszych i najlżejszych obiektywów. 50 mm f1.8D (około 120) Obie te soczewki 50 mm dadzą Ci ostrość i wydajność przy słabym świetle, dla których kupujesz D700. Jedynym powodem, dla którego nie można uzyskać f1.8, jest to, że f1.4 jest jeszcze lepszy w słabym świetle, a jeśli kupujesz 3000 aparatów, naprawdę powinieneś dostać obiektyw, który naprawdę chcesz. Nikon nie robi już dobrych, niedrogich efektów zbliżenia FX. Nikon przerwał je wszystkie, whoops Ill pokrycie tego poniżej. Zobacz także Porównanie Nikon Ultrawide Zooms. Nikon 16-35 mm f4 VR AF-S Nikon, najnowszy zoom ultrawide 16-35 mm, jest także najlepszym rozwiązaniem dla większości aplikacji i większości ludzi. 16-35 mm to najdokładniejszy ultrazimalny zoom firmy Nikons, o umiarkowanej cenie. Nikon 17-35mm f2,8 AF-S Profesjonalny AFS 17-35 mm z 1999 roku jest cięższy, szybszy i trudniejszy, ale nie tak ostry, jeśli policzymy każdy piksel. Nikon 14-24 mm f2,8 AFS (około 1600) 14-24 mm to ogromny obiektyw specjalnego przeznaczenia. Jest prawie tak ostry jak 16-35 mm, ale jest znacznie większy i droższy, ma bardziej ograniczony zakres zoomu i nie ma możliwości przymocowania filtrów z przodu w celu ochrony lub filtracji. Zdobądź go tylko wtedy, gdy naprawdę potrzebujesz 14 mm zamiast 16 mm. Tańsze szerokie powiększanie Nie ma sensu kupować 3000 aparatów cyfrowych, takich jak D700, które będą warte tylko 1400 w ciągu trzech lat, i taniej na soczewkach, które zachowują swoją wartość. Każdy obiektyw, który kupisz dzisiaj, powinien dobrze współpracować z twoim następnym aparatem i następnym. Kupiłem moje 17-35 mm z powrotem w 2000 roku, kiedy wyszło na ekran, i wciąż jest najlepszym obiektywem dla D700. Pieniądze wydawane na soczewki są znacznie lepsze niż wydawanie ich na aparaty fotograficzne. Powiedział, że możesz zapłacić mniej i uzyskać wspaniałe, ultrawide strzały. Jeśli nie masz wielkiego, spróbuj doskonałego naprawionego f2.8AF 20mm na około 500 nowych. To najlepsza oferta na ultrawide dla D700. 20-35 mm był pierwszym ultra-szerokim zoomem Nikona, wykonanym w latach 1993-2001 przed 17-35 mm. To jest doskonałe. profesjonalny obiektyw, który sprzedał się za około 1800 w 1993 roku. Dzisiaj, na około 600 używanych, jest to kradzież. Czasami używam go, gdy nie mam ochoty tłoczyć się wokół większych 17-35mm lub behemoth 14-24mm. Oczywiście stały 20mm f2.8AF wciąż waży mniej i kosztuje mniej, zupełnie nowy i jest co najmniej równie dobry optycznie. Nikon 18-35mm f3.5-4.5 (przerwano o około 500 nowych, a teraz około 350 używanych). Plastikowe 18-35 mm to cienka soczewka. Zostało to przerwane w 2006 roku. Pomijam to po prostu dlatego, że jest bardzo plastyczny w porównaniu do innych. Po prostu nie czuje się dobrze na solidnym aparacie, takim jak 20-35 mm. 18-35 mm był przeznaczony do lekkich kamer filmowych, a prace powiększają się na D700. Nie zoomem, ale szybkim, ostrym, lekkim i niedrogim jest 20mm f2,8 AF. Weź pod uwagę powiększenie zakresu średniego, jeśli nosisz tylko jeden obiektyw, ale nigdy nie noś zoomu średniego, jeśli masz również szeroki i tele zoom. Największy i najlepszy Nikon 24-70 mm f2,8 VR (około 2400) Ten nowy (2018) obiektyw VR jest przeznaczony tylko do lustrzanek cyfrowych, ale nie działa na aparatach 35 mm. Najlepszym zoomem średnich tonów AF jest 24-702.8G. lub 28-702,8 AF-S dla jeszcze starszych kamer AF 35 mm. Lżejsze i tańsze Aby uzyskać dobry zoom średniej wielkości, który nie rozpadnie się, spróbuj użyć 24-85 mm AFS lub 28-105 mm AF-D. Używam taniego plastiku 28-80 G, jeśli chcę uzyskać ostre rezultaty, świetne makro i błyskawiczny autofokus. Używam 28-200 G, jeśli chcę bardzo dokładnie ograć wszystkie ogniskowe i mieć przyzwoite makro, ale AF z 28-200 G nie jest tak szybki. Żadne z 28-80 G i 28-200 G nie są już produkowane, dlatego Nikon nie naciska ich. Każdy z nich jest tanim plastikowym obiektywem, który może oderwać ciężką kamerę FX, jeśli złapiesz ją za obiektyw, ale każdy ma świetną wydajność. Nikon 70-300mm VR (około 500) Dla tele, profesjonaliści używają VR-70-200 mm. Mniej pomyślni profesjonaliści używają dowolnej ze starszych wersji. z których wszystkie są również doskonałe. Osobiście wolę znacznie lżejszy (i jedną trzecią za drogie) 70-300 mm VR. Gdybym strzelał sportem, byłby to 70-300 VR w świetle dziennym i 70-200 VR w przyćmionym świetle. VR 80-400 mm ma niewielki dodatkowy zasięg, ale jego autofokus jest zbyt wolny, by mógł działać. Nikon 28-300mm VR. Nikons 28-300mm VR radzi sobie prawie dobrze. Jest bardzo ostry i obejmuje prawie każdą potrzebną długość ogniskowej, a ostrość jest ustawiona wystarczająco blisko, aby zastąpić obiektyw makro. Większość ludzi używa teleobiektywu do portretów. Jeśli chcesz uzyskać najlepszy obiektyw specjalistyczny, ten specjalny 135 mm f2 DC jest właśnie tym. DC oznacza kontrolę nieostrości tła. To niezwykle ostry obiektyw. Funkcja kontroli nieostrości tła pozwala dokładnie kontrolować wygląd obszarów, na których nie widać ostrości za obiektem. Profesjonaliści pracujący w pełnym wymiarze czasu zazwyczaj używają 300mm f2.8. szczególnie do zdjęć głowy. Zapomnij o makrofotograficznych soczewkach 55 mm i 60 mm do pracy w trybie makro. Musisz być tak blisko, że denerwujesz swojego bohatera i wchodzisz w drogę swojemu własnemu światłu. Miały one służyć do kopiowania dokumentów i ogólnego użytku, ale teraz, kiedy mamy skanery płaskie, każdy 50 skanerów wykonuje lepszą pracę. W przypadku poważnej pracy z makrami potrzebujesz co najmniej obiektywu makro o średnicy 105 mm. Nikon nazywa te obiektywy cytatami Micro, ale to wszystko to samo. Nikon 105 mm VR najlepiej sprawdza się w przypadku większości ludzi. W przypadku naprawdę poważnych prac makro, Nikon 200 mm f4D AF jest najlepszy na świecie. Jest duży, drogi i dobry. Kosztuje dwa razy więcej niż 105 mm VR, ale jeśli chcesz, nie zaprzeczaj sobie. Kosztuje znacznie mniej niż wyrzucanie z aparatów cyfrowych, tak naprawdę takie soczewki stają się coraz bardziej wartościowe w czasie. W przeciwieństwie do lustrzanek cyfrowych, zakup takiego obiektywu to inwestycja, a nie wydatek. Używam tego obiektywu dzisiaj do wszystkich moich fotografii produktowych. Mikrofon 200 mm pozwala stać na tyle daleko, aby można było oddać obiekty w odpowiedniej perspektywie, nie denerwować żywych okazów i nie wchodzić w drogę własnemu oświetleniu. Wcześniejsze ogniskowanie ręczne 200mm f4 ED-IF Micro nie jest tak dobre optycznie. Rybie oko z automatyczną regulacją ostrości 16 mm f2,8 jest dostępne od wczesnych lat 90-tych. Jest to pełno-klatkowe "rybie oko", które wypełnia całą prostokątną ramę. Rybie oko o średnicy 8 mm tworzy okrąg pośrodku kadru. Jest to egzotyczny, rzadko spotykany obiektyw wyprodukowany w latach 1970-1997. Okrągłe fisheyes są głupie i masz okrąg w morzu czerni. Wypełniające kadłub rybie oko 16 mm jest o wiele bardziej zabawne, a milion razy bardziej praktyczne. Każda sztuczna inteligencja. Obiektyw konwertowany AI lub AI-s działa świetnie na aparatach FX, jeśli nie masz nic przeciwko ręcznemu ustawianiu ostrości i utracie programów i trybów priorytetów migawki. Nadal masz pełny zakres pomiaru matrycowego, automatyzację priorytetu Aperture i pełne dane EXIF ze starymi soczewkami manualnymi, jeśli wprowadzisz dane soczewki za pośrednictwem menu. Niektóre ręczne soczewki są ostrzejsze niż ich odpowiedniki AF, na przykład, 80-200 mm f4.5n AI to najostrzejszy tele zoom, jaki testowałem, jeśli martwisz się o ostrość obiektywu. Zapłaciłem 150 za moje używane. Zobacz Zgodność obiektywu firmy Nikon, aby dowiedzieć się, co robi aparat D700. Zobacz obiektywy Nikon Cheapskate dla zestawu, który działa tak samo, jak soczewki powyżej, ale kosztuje prawie nic. skopiuj Kena Rockwella. Wszelkie prawa zastrzeżone. Tous droits reacuteserveacutes. Alle Rechte vorbehalten. Wspieram moją rosnącą rodzinę za pośrednictwem tej strony internetowej, tak szalenie, jak mogłoby się wydawać. Największą pomocą jest użycie dowolnego z tych linków, gdy otrzymujesz coś, niezależnie od kraju, w którym mieszkasz. Nic Cię to nie kosztuje, i to są te strony, a więc moja rodzina, największe źródło wsparcia. Te miejsca mają najlepsze ceny i usługi, dlatego też korzystałem z nich od początku istnienia tej witryny. Polecam je wszystkie osobiście. Jeśli uważasz, że ta strona jest tak pomocna, jak książka, którą mógłbyś kupić lub warsztat, możesz pomóc mi dalej pomagać wszystkim. Jeśli dostałeś swój sprzęt przez jeden z moich linków lub pomógłeś w inny sposób. jesteś rodziną. To świetni ludzie, tacy jak Ty, którzy pozwalają mi stale dodawać do tej strony cały czas. Dzięki Ponieważ ta strona jest chroniona prawem autorskim i formalnie zarejestrowana, nielegalne jest wykonywanie kopii, szczególnie w formie wydruków na własny użytek. Jeśli chcesz wydrukować na własny użytek, otrzymasz jednorazowe pozwolenie tylko wtedy, gdy zapłacisz mi 5.00 za wydruk lub jego część. Dziękuję Dzięki za przeczytanie wtyczki i rowek z pedałem Meinl FX. Meinl FX Pedal oferuje 10 różnych opcji dźwiękowych, które możesz dodać do swojego beatu. Przechodź między efektami za pomocą dotknięcia przycisku palca. Zestaw zawierał cały zestaw perkusyjny w pudełkowej wersji FX: Kick, cyber kick, tribal bass, prosty tamburyn, podwójny tamburyn, clave, klaskanie ręczne, suchy cowbell, straight cabasa i double cabasa. Konstrukcja dębowa Sterowanie mikroprocesorem Dziesięć różnych opcji dźwięku Przycisk wyboru dźwięku Wyjście StereoMono Komentarze na temat pedału Meinl FX z 10 opcjami dźwięku: Czy dokładnie to, co jest reklamowane. Niektóre łatki brzmią znacznie głośniej niż inne, więc prawdopodobnie nie zmienisz tego w trakcie utworu. Pedał jest trudny do uruchomienia butem na podłodze, a nie na pedale. Wydaje się wystarczająco mocny, aby utrzymać swoją wagę, jeśli to konieczne. Po stronie minusów chińska jakość wykonania jest niechlujna. Okrągłe logo jest wyłączone i gałka siły głosu dotarła z wygiętym podwoziem, skąd jest przykręcona. Wygląda mi na to, że opakowanie zostało źle zaprojektowane, aby chronić tę doniczkę. Mam nadzieję, że obwód drukowany za pulą również nie jest zgięty. Dałem go jako prezent drugiej połowie mojego akustycznego duetu. Wydaje się być z tego zadowolony i nie zamierzam go odsyłać, ponieważ myślę, że inny prawdopodobnie będzie miał te same problemy. Dolna linia Tak, poleciłbym to znajomemu (5 z 5 klientów uznało tę opinię za pomocną) (8 z 8 klientów uznało tę recenzję za pomocną) O mnie Profesjonalny muzyk Łatwy w użyciu Funkcjonalna dobra jakość Poprawia brzmienie dźwięku Komentarze na temat Meinl FX Pedal z 10 Opcje dźwięku: Ten pedał jest dobrze skonstruowany i solidny. Baza utrzymuje ją stabilnie i nie porusza się. Najczęściej używam go w basie w 3-osobowej konfiguracji akustycznej. Brzmienie basu jest przyjemne i wyraźne, a także głęboki dźwięk typu "klasyczny dźwięk". Można to również łatwo regulować za pomocą swojego równania na płycie rezonansowej. Dokładnie to, czego szukałem, a nie tak świetny element typu quotstompboxquot. Moja stopa pozostaje na pedale całkiem dobrze i jest tak prosta, jak dotknięcie stopy, o ile masz właściwe ułożenie stóp. Pedał ma również ładne pokrętło głośności, a także 9 innych dźwięków, które mogę ewentualnie zintegrować. Powiem, że jest to kawałek dobrej jakości, jeśli chcesz robić wiele rzeczy podczas gry. Dolna linia Tak, poleciłbym ten produkt znajomemu (8 na 8 klientów uważa tę opinię za pomocną) (11 z 11 klientów uznało tę recenzję za przydatną) doskonały akompaniament perkusyjny od Southern Maine Komentarze na temat Meinl FX Pedal z 10 opcjami dźwięku: Nie chcę dać mu pełne 10, ponieważ wydaje mi się, że kilka dźwięków nigdy się nie przyzwyczai. Dźwięki, w których są wyzwalane, zarówno w momencie zamachu w dół, jak i po wzroście, wydają się niepraktyczne, aby uzyskać prawidłowy timimn. Mój przyjaciel perkusista spróbował tego i czuje to samo. I dlaczego nie miałby być włączany boczny patyk? Wykonawcy podobni do mnie, tacy jak ja, woleliby, aby dźwięk ten był zawarty w zestawie, a nie funkowy bas na planie 2. Kocham pedał i mam nadzieję, że ktoś wykona pedał jak ten Meinl FX. 9 na 10 dźwięków perkusyjnych jest bardzo dobrych. 2 ma być jakimś elektrycznym kopnięciem, ale nie wyobrażam sobie, żeby ktoś chciał go użyć. Naprawdę chciałbym, żeby Meinl włączył side side-sid, bo byłoby to przydatne. Ten pedał jest bardzo wytrzymały, a podróż jest bardzo mała, więc można go używać bez męczącej kostki. Jak na razie wygląda na doskonałą jakość 10-ciu. Świetny dźwięk kopnięcia, który jest głównym powodem, dla którego go zdobyłem. Występuję głównie solo i chciałem dodać dźwięk basowy. Pedał również jest dość płaski, dzięki czemu jest łatwiejszy w użyciu. Gdyby była wyższa, byłoby bardzo męczące operowanie przez 3 lub 4 zestawy. Chciałbym, żeby były dostępne za mniej pieniędzy, ale czują się bardzo wytrzymałe, a dźwięki perkusji są bardzo dobre. Pedał Meinl FX doda wiele do moich solowych występów. (11 z 11 klientów uznało tę recenzję za pomocną) Czy wybory europejskie umocnią jedność lub pogłębią podziały Erik Norland, 21 lutego 2017 r. Wybory w Holandii, Francji i Niemczech w niespodziewanym głosowaniu Brexit mogą albo wzmocnić europejską jedność, albo pogłębić przepaść . Hedging the Next Explosion w spreadach obligacji o wysokiej rentowności przez Erika Norlanda 16 lutego 2017 r. Ponieważ Fed przygotowuje się na podwyżki stóp, każde przyspieszenie tempa zacieśniania polityki pieniężnej może zwiększyć ryzyko spekulacji spreadami kredytowymi, podobnie jak w 2007 r. Wydajni producenci amerykańskich łupków Wyzwanie dla OPEC Bluford Putnam 14 lutego 2017 r. Czy OPEC pozwala obniżyć ceny ropy naftowej? Wydajni producenci łupków w Stanach Zjednoczonych odegrają ważną rolę w wyznaczaniu kierunku rozwoju rynków. Futures Options Trading
Bezpieczne przesyłanie plików zarządzanych Nie wszystkie zarządzane rozwiązania do przesyłania plików są sobie równe. RSSBus Connect zawiera zaawansowane funkcje bezpieczeństwa i wiadomości niedostępne w rozwiązaniach kosztujących dziesięć razy więcej. Za pomocą RSSBus Connect można: Wymieniać lub rozszerzać starsze systemy przesyłania plików. RSSBus Connect to w pełni funkcjonalne rozwiązanie MFT, które zastępuje nieefektywne, przestarzałe i niezabezpieczone przesyłanie wiadomości oraz przesyłanie plików. Śledź wiadomości między procesami. Kompleksowe funkcje monitorowania, monitorowania i raportowania, umożliwiające widoczność przesyłania plików. Przesyłaj wiadomości w miarę wzrostu firmy. Od sklepów Mom Pop, po firmy z listy Fortune 500, firmy różnej wielkości zależą od RSSBus Connect w celu zapewnienia bezpiecznej komunikacji. Łatwa integracja z obecnymi systemami. RSSBus Connect oferuje całkowitą elastyczność integracji. Skorzystaj z wbudowanych funkcji przesyłania wiadomości i tł...
Comments
Post a Comment